وبلاگ ۱۰ ک ۱۰ مالی

( دهکده مالی مجــری و مشا و ره در کلیــه ا مور مالی و مالیاتی و حسابرسی** تماس بامدیر ** ۸ ۴ ۴ ۳ ۹ ۳ ۲ ۲ ۱ ۰۹ )

وبلاگ ۱۰ ک ۱۰ مالی

( دهکده مالی مجــری و مشا و ره در کلیــه ا مور مالی و مالیاتی و حسابرسی** تماس بامدیر ** ۸ ۴ ۴ ۳ ۹ ۳ ۲ ۲ ۱ ۰۹ )

روشهای نگهداری دفاتر و اسناد و مدارک و نحوه ثبت وقایع مالی

تاریخ : 1386/10/11
ارگان صادر کننده : سازمان امور مالیاتی کشور
شماره بخشنامه : 90630

بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص اصلاح ماده 17 آیین نامه اصلاحی مربوط به روشهای نگهداری دفاتر و اسناد و مدارک و نحوه ثبت وقایع مالی و چگونگی تنظیم صورتهای مالی نهایی موضوع تبصره 2 ماده 95 اصلاحی مصوب 27/11/80 قانون مالیاتهای مستقیم

رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور بخشنامه شماره 90630 مورخ 11/10/1386 را به شرح زیر اعلام نموده است:
به منظور تشویق و تکریم مودیان محترم مالیاتی و ایجاد تسهیلات متناسب با نیازهای آنان متن اصلاح شده ماده 17 آیین نامه اصلاحی مربوط به روشهای نگهداری دفاتر و اسناد و




مدارک و نحوه ثبت وقایع مالی و چگونگی تنظیم صورتهای مالی نهایی موضوع تبصره 2 ماده 95 اصلاحی مصوب 27/11/80 قانون مالیاتهای مستقیم که اصلاحات قسمت اخیر آن در تاریخ 1/7/86 در ذیل پیشنهاد شماره 59651 مورخ 1/7/86 به تصویب وزیر محترم امور اقتصادی و دارائی رسیده و مفاد آن نسبت به سال مالی که از 1/1/85 به بعد شروع شده نیز قابل تسری خواهد بود به شرح ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم ابلاغ می‌گردد. ماده 17 اصلاحی:‌ مودیانی که از سیستم‌های الکترونیکی استفاده می‌نمایند، موظفند حداقل ماهی یک بار خلاصه عملیات داده شده  به ماشین‌های الکترونیکی را در دفتر روزنامه یا مشاغل حسب مورد ثبت و حداکثر ظرف مهلت تعیین شده در ماده 14 این آیین نامه  به دفتر کل منتقل کنند، علاوه بر این به منظور تسهیل رسیدگی باید آیین‌نامه ها یا دستورالعمل‌های کار ماشین برنامه های آن و نحوه کار با نرم افزارهای مالی مورد استفاده را در اختیار ماموران رسیدگی قرار دهند. ضمناً مودیان مذکور مکلفند خلاصه عملیات داده شده به ماشین‌های الکترونیکی را برای هر یک از سه ماهه اول تا سوم هر سال حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از پایان سه ماه و برای سه ماهه چهارم تا تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به ادارات امور مالیاتی مربوطه تسلیم نمایند.
نظرات 5 + ارسال نظر
ناصر 1387/02/08 ساعت 10:38 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز........................................
من میخوام با شما تبادل لینک کنم اگه شما حاضر هستید
منو با نام (( عکس های دختران ایرونی ))
لینک کن
و به من خبر بده
تا من هم شما را لینک کنم
با تشکر
http://bia2dvb.mihanblog.com

بهنام 1387/02/31 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.sadeghiani.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب جالبی اگه می خواهی آمارت بره بالا کد را از سایت بگیر ودرون وب یا سایتت قرار بده بعد لینک خود را ارسال کنید. با تشکر

[ بدون نام ] 1387/03/14 ساعت 03:07 ب.ظ

سپهر 1387/03/14 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.sepehrpmc.blogfa.com

سلام

وبلاگ زیبایی دارید وخیلی خوشحالم که وبلاگ شما را پیدا کردم
وبلاگ و آهنگ جدید بنده را نیز به دوستان معرفی کنید.

www.sepehrpmc.blogfa.com

اینترنت رایگان 1387/03/23 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی باهاله , ما را خوشحال کن و به وبلاگ ما سر بزن.
من میخواهم شما را با طریقه ی کاملا واقعی کسب درآمد از اینترنت از طریق قرار دادن تبلیغات در وبلاگ آشنا کنم .
قبلش بزار بگم که این مثل گلد کوئست و گرین هرس و این چرت و پرتا نیست و کاملا واقعی است و من خودم پول گرفتم و خرجش هم کردم.
من با سایت های زیادی کله زدم و هیچ سایتی را به خوبی این سایت ندیدم.واقعا عالیست.فرد پیروز کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند.از تجربه من استفاده کن.
خوب اگه میخوای بدونی بیا به لینک زیر:
http://downloadestan.ir/download/article70.html


ضمنا اگر مایل به تبادل لینک با من هستی خبرم کن و لینکت را بگو.لینک من:
http://www.kingofdownload.mihanblog.com سلطان دانلود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد